Uutta tupaan

Viikonloppuna Ikeassa tehtiin oikea heräteostosten heräteostos. Minipirkon vaatesäilytys on ollut Expeditin syvissä laatikoissa nätisti sanottuna heikohkoa, joten uusi lipasto on ollut mielessä jo hetken aikaa. Mä en ole aiemmin ollut hirmuinen Malm-fani vaikka siskolla näitä on vino pino ja kehuja on kuultu vielä isompi pino. Sellainen meille nyt sitten kuitenkin lähti kokeeksi mukaan, sillä hinta oli enemmän kuin kohtuullinen muihin lipastoihin verrattuna. Eilen illalla sitten tein vähän aivojumppaa ja kasasin lipaston kylmä juoma seuranani ihan yksin. Ja onhan tuo aika makea laitos sitten kuitenkin. Minis varsinkin oli erityisen tyytyväinen normaaliin lipastoon laatikoineen ja samantien tehtiinkin päätös hankkia toinen samanmoinen viereen. Nämä on siitäkin näppäriä, että toimii erittäin hyvin myös siellä ekassa omassa kodissa jos vaan kestävät kulutusta.
Muutakin uutta on tupaan tullut, nimittäin Sonyn langaton bluetooth kaiutin. Meillä täällä pöndellä on tosi suuria ongelmia saada manuaalisesti radiokanavia kuulumaan, nettiradion kuunteleminen taas vaatii aina tietokoneen liittämisen kotiteatterijärjestelmään eli kone on muuten pois käytöstä. Mun täytyy myöntää etten mä tajua näistä teknisistä vempaimista oikeastaan yhtään mitään, mutta tähän mä olen ihan rakastunut! Kaikki musiikin hallinta onnistuu kännyn kautta äänenvoimakkuuden säätöä myöten ja nettiradion ja Spotifyn välillä kikkailu on ihan naurettavan helppoa. Onnellisin mä olen ehkä siitä, että vihdoinkin meillä voi kuunnella Jouluradiota! Yks ainoa huono puoli tässä on; tämä on liian helppo kuskata huoneesta toiseen ja akku kestää vähän liian pitkään. Niinpä tämä aina jossain vaiheessa päivää kulkeutuu miniksen huoneeseen ja Robin alkaa kaikumaan veljien iloksi ;) Ehdoton joululahjavinkki!
Muksaa maanantaita!
kaiutin saatu blogin kautta

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s