Pallovalot

IMG_4307

Mä olen joskus sanonut ettei meille tule koskaan pallovaloja. Ne on ihan kivat, mutta tuo fläsärin jonnekin tonne ysäriin – tuutausariin, kun niitä väkerrettiin itse  ilmapallojen päälle. No, sellaisethan meillä nyt on. En tosin ennen kokeilua ollut valmis maksamaan sitä reilua viittäkymppiä aidoista Pauli-serkuista, joten hain testiin kymmenen kappaleen patteriversion.

Nyt kun olen muutaman päivän noita katsellut, niin onhan ne aika kivat. Tosin haluaisin ne jonkun kivan kaapin päälle laskeutumaan, mutta eipä meillä tietysti ole sellaista kivaa kaappia eli mennään verhon laidalla. Sävyiltään nämä on harmaanruskeat jota alkuun vähän epäilin, mutta se onkin just passeli. Ei kai vaan se ruskeakin ole tekemässä paluuta? Mä kun olen muistaakseni siitäkin asiasta jonkun sanasen joskus sanonut… :D

Touhukasta torstaita!

IMG_4299IMG_4304IMG_4297

6 vastausta artikkeliin “Pallovalot

  1. Näyttää todella hyvältä 😊 sävy että paikka 😊 pallovalot on niin ihanat 😍 täälläkin roikkuu ja on pärekorissa mm. Nämä on heikkokohta 😊

  2. Missä ihmeessä olet nähnyt yli 50e maksavat? Tytär osti musta-harmaa-valkoiset oli 16 palloa sähkökäyttöiset…maksoi jotain hieman yli 20e. Minulla on todella vanhat valkoiset aikoinaan Stokkalta muistaakseni ostettu, sellainen jäisen oloinen, röpyläinen pinta, ihanat ovat olleet ja edelleen toimivat. Nuo sinun on kauniit ja sopivat hyvin! Terv Tepa

    1. Pienempiä pallovalosarjoja saakin edullisemmin ja hinnat on noissa isoissakin tulleet vähän alas ainakin joissain liikkeissä. Täällä poikkeuksetta tuo isompi 35 pallon sarja 50€ pintaan,mutta kotimaisia nettiputiikkeja läpikäydessä sai pallovaloille hintoja jopa seitsemäänkymppiin asti, kun myydään erikseen johto ja irtopallot.

  3. Ihan hirmu kivat, oon jo vuosia ihaillut tuollaisia ja haaveillut ostavani omaan kotiin. Harmi vaan kun omistan 2 yliuteliasta kissaa, jotka varmasti repisivät ne palasiksi silmänräpäyksessä. ;_; Jatkan ihastelua.

    1. Kissat voi kyllä kiinnostua näistä vähän liikaa ;) Näissä on muovinen pallo tuolla sisällä eli eivät painu kopsauksesta kasaan samalla lailla kuin esim. Happy Lightsit. Saattavat siis kestää kissojakin vähän paremmin. Ehkä :)

Kommentointi on suljettu.