Guess Amy – ajatuksia joululahjoista

IMG_1917

Lupailin katsausta joululahjoihin joten tässä muutamia ajatuksia aiheesta. Kun lapset olivat pieniä tuli lahjoja ostettua oikeastaan vain heille meidän aikuisten jäädessä vähemmälle. Sittemmin olen kuitenkin myöntänyt ääneen, että lahjoja on paitsi kiva antaa niin ihana myös saada. Jostain syystä näin ajatellessaan tuntee olonsa jotenkin tosi itsekkääksi, vaikka ei se varmasti ole sitä. Siinä olen itsekäs ja varmasti kiittämätönkin, että en haluaisi saada lahjaksi vuohta tai lehmää vaan jotain ihan konkreettista, ajatuksella juuri minulle valittua. Sitten taas tunnen ihmisiä joille tuollainen aineeton lahja olisi juuri osuva ja toivottu, näin me ollaan erilaisia me ihmiset :)

Tänä vuonna sain vain ja ainoastaan toivottuja ja käytännöllisiä lahjoja. Koneeni muisti alkaa täyttymään valokuvista ja muistitikkuja alkaa olemaan vähän liikaa, joten lisämuisti ulkoisen kovalevyn muodossa oli enemmän kuin tarpeen. Lapsiltani sain toivotun aktiivisuusrannekkeen, joka onkin ollut ranteessani aatosta asti. Ja sitten se ehkä odotetuin, Guessin Amy lompakko ♥ Tätä olen katsellut jo muutamaan otteeseen tämän vuoden aikana raaskimatta ostaa, mutta nyt se löytyi ilokseni yhdestä lahjapaketista. Lisäksi sain Tallinnan matkan, joten säästäminen Guessin laukkuun on alkanut :) En olisi koskaan uskonut minun olevan joskus vielä merkkien perään, mutta Guess on onneksi sieltä edullisimmasta päästä. Laukutkin vain noin puolet Michael Korsista joten ehkä sitä voi itseensä tämän verran panostaa tuhlata.

Tsemppiä maanantaihin!

SEURAA BLOGIA MYÖS FACEBOOKISSA // INSTAGRAMISSA // PINTERESTISSÄ

