Tennarikumpparit

IMG_8241

Moni teini-ikäisen vanhempi varmaan tuntee sen tuskan, kun talvella teinixille on mahdotonta saada toppavaattetta niskaan tai kurakeleillä kumppareita jalkaan? Niin oli muuten meilläkin, toppavaatteisiin en edes mene tässä mutta kumppariasiaan löytyi vihdoinkin ratkaisu. Vikingin mallistosta löytyi aivan ihanat tennarikumpparit, jotka meidän teini otti innosta kirkuen vastaan (ja niitä on muuten myös pidetty). Itsellenikin ajattelin, mutta kokoa 38 oli vain yhdet :( Värejä oli kaksi, tämä musta ja hillitty viininpunainen. Hintaa näillä oli muistaakseni 36,95€, mutta minä onnistuin löytämään nämä vielä -20% alennuksella. Nyt saa lumet sulaa ja vettä sataa :)

IMG_8236

12 vastausta artikkeliin “Tennarikumpparit

  1. Wau…minäkin haluan tuollaiset, nimittäin vanhat kumpparit on roskissa, kun vuotivat. Mistähän kaupasta näitä löytyisi? Terv Tepa ps Tori. fi mainoksessa tuossa oli minun barokkikaappini, joka on myynnissä :D

    1. Minä ostin nämä Tokmannilta, mutta muistakin marketeista saattaisi löytyä. Nuo mainokset on hassuja, ne ei nimittäin näy mulle ollenkaan kun olen kirjautuneena.

    1. Nimenomaan! Tai näiden kanssa varmaan oikein toivoo sitä sadetta ja märkää ;)

Kommentointi on suljettu.