Lempileggarit

IMG_8523 tg

Mä olen leggarityttöjä. Vaikka sanotaan että rikoo on riskillä ruma, niin välillä käyttömukavuus täytyy vaan laittaa ulkonäön edelle. Ja onneksi kuvioituja leggareita näkyy katukuvassa jo enemmänkin, mä en tosin vielä osaa näitä ihmisten ilmoille laittaa. Tai joo, kerran nämä oli mulla Lidlissä ruokaostoksilla jalassa ja voi mitä katseita sain yhdeltä mummolta! Ihan se seisoi siinä käytävän varrella ja tuijotti mitään salailematta :D Muuten mä olen näitä käyttänyt vaan salireissuilla ja kotona, ei järkyty sitten enää muut kuin tuo mummo ;) Tosin kesällä valkoisten tennareiden ja topin kanssa en ehkä voi vastustaa kiusausta, nähtäväksi jää.

Nämä on ihanan paksua matskua eli mitään ei kuulla läpi ja pinnalta ihanan sametinpehmoiset. Näin hyvän tuntuisiin en ole vielä missään muualla törmännyt. Kuvioita löytyy näistä graafisista leopardiin, yksiväriset puuttuivat ja niitä jäin vähän kaipaamaan. Mulla on kokoa s/m, lisäksi löytyy l/xl sekä xxl. Venyy ja paukkuu eli joku koko mahtuu melko varmasti  :) Hintaa oli hassut 12,95€, minä hankin nämä vielä tarjouksesta alle kympillä. Tokmannilta pitää vielä muutama kuosi varmaan hakea, ihan lempparit! Ja niin, omalla rahalla ostetut eli suosittelen täysin oman kokemuksen perusteella :)

Aurinkoista keskiviikkoa!

SEURAA BLOGIA MYÖS FACEBOOKISSA // INSTAGRAMISSA // PINTERESTISSÄ

IMG_8537 tgIMG_8550

6 vastausta artikkeliin “Lempileggarit

  1. Mukavat ovat päällä. Kotona minäkin pidän aina, mutta kaupungille, enkä kodin ulkopuolelle ole niissä kylläkään mennyt. Ajattelen, että ovat enempi kotiasu, tai salilla pidettävä asuste! Terv Tepa

  2. Onpa kiva kuosi! Voin jopa itselleni hankkia, vaikka tähän asti on tullut suosittua vain yksivärisiä mustia ja harmaita ;) ja plussaa vahvasta materiaalista!
    Leggarit on kyllä minunkin ykkösvaate kotona väljän teepparin tai tunikan kanssa ja tunnustan että olen kyllä uskaltaunut niissä joskus jopa lähikauppaankin…
    Täytyykin käydä katsastamassa Tokmannin vaatevalikoima muutenkin, aivan liian harvoin tulee pyörähdettyä sillä osastolla (tai oikeastaan koko kaupassa) Jotenkin ei vain ole tullut käytyä, vaikka meillä täällä liike on ihan kaupungin ytimessä, kylän ainoassa kauppakeskuksessa. :)

    Mukavaa loppuviikkoa sinne teille!

  3. Tuo matsku on kyllä jotain ihan parasta! Tähän asti mä olen ostanut Ginasta leggarit, mutta ne on niin ohuet, että ihokin kuultaa alta. Ei kiva ollenkaan :/ Näitä kun vielä saisi tosiaan yksivärisinä, niin olis aika loistavaa.

    Mä olen kanssa ajatellut näiden olevan enemmän kotivaatteita, mutta viime aikoina on näkynyt tosi usein just näitä kuoseja mustien saapikkaiden ja nahkarotsien kanssa. Ja yllättäen ne on näyttäneet ihan kivoilta, ei yhtään leggareilta :)

  4. Mie taas en ole. No kotona joo… Ja nyt on ollut pakko pitää niitä tuon leikatun jalan vuoksi, mutten ikinä voisi (sori…. ;D) lähtee kuosillisissa leggareissa ihmisten ilmoille. (Paitsi lenkille/juoksemaan, mut se taas on ihan eri juttu se.) Mie vaan pysyn niiden kanssa neljän seinän sisällä. ;))

  5. Kyllä mullakin kynnys ihmisten ilmoille lähtemiseen on aika suuri, jos ei jopa ylittämätön ;) Mutta paljon niitä näkee ja onneksi makuja on monia.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s